1. Застосування у педагогічній діяльності технологій, методів, прийомів, які сприяють розумінню всіма учнями навчального матеріалу.
2. Формування в учнів позитивного ставлення до предмета, бажання дитини вчитися в даного вчителя, даній школі
3. Застосування у педагогічній діяльності технологій, методів, прийомів, які формують в учнів уміння навчатися
4. Застосування у педагогічній діяльності технологій, методів, прийомів, спрямованих на формування в дитини здатність виконувати домашнє завдання самостійно
5. Застосування у педагогічній діяльності технологій, методів, прийомів, які сприяють зниженню невмотивованого перевантаження дитини даним предметом
6. Застосування у педагогічній діяльності технологій, методів, прийомів, які сприяють успішному засвоєнню всіма учнями базових знань і вмінь
7. Розвиток мотивації учнів до навчання, якісної успішності
Вони спрямовані на створення сприятливої психологічної атмосфери, що підтримує пізнавальну активність учнів, а саме:
· включення учнів у колективістські форми діяльності;
· залучення учнів до оцінної діяльності й формування адекватної самооцінки;
· співробітництво учня та вчителя, спільна навчальна діяльність;
· заохочення пізнавальної активності й учнів, створення творчої атмосфери;
· цікавість викладу навчального матеріалу (незвичайна форма подання матеріалу, емоційність мови вчителя, пізнавальні ігри, цікаві приклади і досліди);
· уміле застосування заохочення та покарання.
Десять способів сказати "дуже добре"
Головним завданням кожного вчителя є забезпечення високої якості освіти та виховання
Організація домашньої самостійної роботи учня
Пам'ятка вчителю
Правила педагогічної гігієни
Правила управління успіхом на уроці
Рекомендації вчителям щодо розвитку уваги учнів на уроці